Stamvejen Klostermarken betjener i dag det eksisterende boligområde, der ligger vest for lokalplanområdet. I forbindelse med udvidelsen af boligområdet forlænges vejen, så den på tilsvarende vis kan fungere som stamvej i det nye boligområde (stamvej 1). Vejens udlæg svarer til den eksisterende vejudformning. Det indebærer blandt andet, at der etableres en dobbeltrettet cykel- og gangsti på den nordlige side af vejen, der sikrer gode forhold for cyklister og fodgængere, der færdes i området. De påtænkes udformet i kurvede forløb med maksimal kørehastighed på 50 km/t. Stamvejen udformes efter et tværprofil, der i princippet svarer til det, der er vist på bilag D med henholdsvis kørebane, dobbeltrettet cykelsti og rabatter med trug for afledning af regnvand.
Øvrige veje i området består af sekundære stamveje (stamvej 2) og boligveje. Disse veje udformes efter et tværprofil, der i princippet svarer til det, der er vist på bilag D med henholdsvis kørebane og rabatter. Stamveje 2 påtænkes udformet med maksimal kørehastighed på 30 km/t.
På vejene i området skal der, på udvalgte steder, etableres hævede flader, indsnævringer eller lignende hastighedsdæmpende foranstaltninger for at sikre lave hastigheder. Disse forhold reguleres ikke i lokalplanen, men sker i henhold til trafikreglerne, herunder "Bekendtgørelse om vejafmærkning".
Boligvejene påtænkes udformet i kurvede forløb med maksimal kørehastighed på 30 km/t. Vejene udformes med et tværprofil, i princippet som vist på Bilag D.
Der udlægges i lokalplanen arealer til stier. Stiernes bredde og belægningstyper er fastlagt med henblik på en overordnet helhed i området og at de svarer til anvendelsen.
Stamvejen Klostermarken, der giver vejadgang til lokalplanområdet. I forbindelse med byggemodning i etape 3, forlænges vejen med et udlæg, der omtrent svarer til den eksisterende vej.
Stamvejen Klostermarken, der giver vejadgang til lokalplanområdet. I forbindelse med byggemodning i etape 3, forlænges vejen med et udlæg, der omtrent svarer til den eksisterende vej.